نسخه آزمایشی
ویدئو ها
نظریه علم دینی در آثار آیت الله جوادی آملی
پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی نظریه علم دینی در آثار آیت الله جوادی آملی پرونده علمی با موضوع «علم دينی در آثار آيت‌اللّه العظمی جوادی آملی»  تلاش دارد بخشی از مجموعه‌دروس، مقالات، سخنرانی‌ها و پيام‌های ايشان در باب علم دينی را در قالب يك اثر مستقل ارائه نمايد تا مخاطبين هدف بتوانند منبعی مستقل که برتابنده ابعاد نظريه ايشان در متن دروس و آثارشان می‌باشد، جهت مطالعه و مراجعه در اختيار داشته باشند. نظریه علم دینی در آثار آیت الله جوادی آملی
به‌اهتمام: قاسم جعفرزاده
تهیه: پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی
نوبت چاپ: اول، 1398
صفحات: 400
قطع: رقعی، شومیز
قیمت: 800000 ریال
کد: 572 

پرونده علمی با موضوع «علم دينی در آثار آيت‌اللّه العظمی جوادی آملی»  تلاش دارد بخشی از مجموعه‌دروس، مقالات، سخنرانی‌ها و پيام‌های ايشان در باب علم دينی را در قالب يك اثر مستقل ارائه نمايد تا مخاطبين هدف بتوانند منبعی مستقل که برتابنده ابعاد نظريه ايشان در متن دروس و آثارشان می‌باشد، جهت مطالعه و مراجعه در اختيار داشته باشند.

 
منبع: اداره نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
کلمات کليدي
آثار علمی پژوهشکده فلسفه و کلام, قاسم جعفر زاده
 
امتیاز دهی
 
 

 «جبر و  اختیار در حکمت مشاء و عرفان اسلامی»
اندیشه های کلامی حاج ملاهادی سبزواری
 جبر و اختيار در حکمت مشاء و عرفان اسلامی
تصویر امامان شیعه در متون زهد و تصوف نخستین
  • 1401/3/16 دوشنبه پژوهشکده فلسفه و کلام: تصویر امامان شیعه در متون زهد و تصوف نخستین
    کتاب حاضر با موضوع تصویر امامان شیعه علیهم‌السلام در متون زهد و تصوفِ نخستین در تلاش است با بررسی متونی که از دورهٔ زهد و تصوفِ نخستین، یعنی تا حدود سال 400 هجری، باقی مانده است تصویری را که از امامان شیعه علیهم‌السلام در ذهن و ضمیر زاهدان و صوفیان وجود داشته است استخراج و بازسازی کند.
 جابر بن یزید جعفی
  • 1400/11/27 چهارشنبه پژوهشکده فلسفه و کلام: جابر بن یزید جعفی
    ابومحمد جابر بن‌ یزید جعفی كوفی (حدود 50-128ق) از اصحاب بنام امام باقر و امام صادق علیهماالسلام و از راويان پرحديث بوده است. نقل روایات اعتقادی توسط جابر، مخصوصاً در حوزه¬های معرفت خداوند، ضرورت وجود نبی و امام و مسائل مرتبط به معاد نشان می¬دهد که او دغدغه مسائل کلامی را نیز داشته است. اثر حاضر روزنه¬ای است به میراث روایات اعتقادی و آرای کلامی او که در حوزه کلام امامیه از خود به یادگار گذاشته است.   این کتاب در شمارگان 300 نسخه و در 187 صفحه وزیری و به قیمت 45000 تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد.
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 455
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما