مجلد 1
گروه فلسفه پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی منتشر کرد:  کتاب مجموعه مطالعات نفس (1) نفس و بدن کتاب مجموعه مطالعات نفس (1) نفس و بدن  با تألیف و تدوین عیسی موسی‌زاده منتشر شد. این کتاب در شمارگان 350 نسخه و در 308  صفحه و به قیمت 650000  ریال از سوی نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی روانۀ بازار کتاب شده است.

در اثر پیش‌رو که به قلم محقق ارجمند «عیسی موسی زاده» نگارش و تدوین یافته، برخی از موضوعات و نظریات مهم دربارۀ نفس و بدن نقد و بررسی شده است. وی در این اثر کوشیده است چندین مقاله مهم در زمینۀ این موضوع را از مجلات علمی منتشر‌شده در دفتر تبلیغات اسلامی حوزۀ علمیه قم گزینش کرده و به علاقه‌مندان تقدیم کند. هدف اصلی از چاپ مجدد مقالات، ایجاد امکانی برای دسترسی به مقالات و دسته‌بندی مجدد آنها برای  پژوهشگران و محققان است، چراکه نشان می‌دهد در حوز‌ه‌های مزبور چه کارهای شاخصی انجام شده و چه چشم‌اندازهایی همچنان برای پژوهش باقی است.

کتاب حاضر مجلد اول از مجموعۀ نه جلدی مطالعات نفس در پژوهشکدۀ فلسفه و کلام اسلامی است که در آستانۀ برگزاری همایش بین‌المللی «جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت» و به عنوان یکی از آثار علمی همایش به زیور طبع آراسته می‌گردد. شمار زیادی از مقالات این مجموعه پیش از این در مجلۀ وزین «آیین حکمت» متعلق به دانشگاه باقرالعلوم (علیه السلام) به چاپ رسیده و مجموعۀ حاضر به صورت مشترک میان پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و دانشگاه باقرالعلوم (علیه السلام) منتشر می‌شود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

پربازدید‌ترین مطالب

مطالب مرتبط

پربازدید‌ترین مطالب

مطالب مرتبط
بيشتر
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 203
بيشتر

آدرس: قم - میدان شهدا - خیابان معلم  پژوهشگده فلسفه و کلام
تلفن: 371160 - 025  داخلی 1388
ایمیل: phil.theo@isca.ac.ir

بيشتر
بيشتر
بيشتر
چهارشنبه 16 اسفند 1402 10:01:26
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پژوهشکده فلسفه و کلام
مجری سایت : شرکت سیگما