103
از سوی پژوهشکده فلسفه و کلام منتشر شد شماره 103 فصلنامه نقدونظر منتشر گردید. صدوسومین شماره فصلنامه علمی ـ پژوهشی «نقد و نظر» مربوط به پاییز ۱۴۰۰ منتشر و مقالات این شماره بر روی سامانه این نشریه به آدرس http:jpt.isca.ac.ir نمایه گردید. صدوسومین شماره فصلنامه علمی ـ پژوهشی «نقد و نظر» مربوط به پاییز ۱۴۰۰ منتشر و مقالات این شماره بر روی سامانه این نشریه به آدرس http:jpt.isca.ac.ir نمایه گردید.

«تبیین سازگاری علم پیشین الهی و اختیار انسان در بستر نظریه نسبیت اینشتین» نوشته محمد حسین کارگر شورکی و منصور نصیری، «نقد ایده جانمایی «توحید عملی» در مباحث دانشِ کلام» اثر جواد پورروستایی، «اراده آزاد و دشواره جبر در نظریه سلطنت» به قلم امین صیدی بهروز و محمدی منفرد و حسن لاهوتیان و «خوانشی انتقادی از ماهیت امر اخلاقی در تفکر نیشیدا کیتارو (مکتب کیوتو)» نوشته امیر دل زنده نژادو یداله رستمی از جمله مقالات این شماره است.

همچنین «تبیین و بررسی تجلّی خداوند از نگاه آیین یاری (اهل حق) و عرفان اسلامی» نوشته منصور رستمی و علیرضا پارسا رضارسولی شربیانی و محمد ابراهیم مالمیر و «احمد غزالی و شکل گیری شیطان پرستی در میان یزیدیان جزیره» به قلم رسول رضوی و «نقدی بر گزینش متون صوفیه در کتب درسی ادبیات فارسی» اثر محمد امین میکائیلی و سید محمد رضا حسینی از دیگر مطالبی می باشد که در این شماره منتشر شده است.

فصلنامه علمی ـ پژوهشی نقدونظر در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)؛ بانک اطلاعات نشریات کشور (Magiran)؛ پایگاه مجلات تخصصی نور (Noormags)؛ پایگاه استنادی سیویلیکا (Civilica)؛ مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)؛ پرتال جامع علوم انسانی(ensani.ir)؛ سامانه نشریه: jpt.isca.ac.ir، کتابخوان همراه پژوهان (pajoohaan.ir) و پرتال نشریات دفتر تبلیغات اسلامی (http://journals.dte.ir) نمایه می‌شود.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

پربازدید‌ترین مطالب

مطالب مرتبط

پربازدید‌ترین مطالب

مطالب مرتبط
بيشتر
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 373
بيشتر

آدرس: قم - میدان شهدا - خیابان معلم  پژوهشگده فلسفه و کلام
تلفن: 371160 - 025  داخلی 1388
ایمیل: phil.theo@isca.ac.ir

بيشتر
بيشتر
بيشتر
چهارشنبه 16 اسفند 1402 10:01:26
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پژوهشکده فلسفه و کلام
مجری سایت : شرکت سیگما