به همت پژوهشکده فلسفه و کلام برگزار شد

چهارمین جلسه شورای پژوهشی پژوهشکده

چهارمین جلسۀ شورای پژوهشی پژوهشکدۀ فلسفه و کلام اسلامی در سه شنبه مورخ 27/3/99 ساعت 30/8 با حضور آقای دکتر ابراهیم علی‌پور، رئیس پژوهشکده، حجج اسلام آقایان دکتر معلمی و فیروزجایی از اعضای بیرونی و آقایان دکتر دانش، دکتر سوری و دکتر کرباسی از اعضای داخلی پژوهشکده برگزار شد.

چهارمین جلسۀ شورای پژوهشی پژوهشکدۀ فلسفه و کلام اسلامی در سه شنبه مورخ 27/3/99 ساعت 30/8 با حضور آقای دکتر ابراهیم علی‌پور، رئیس پژوهشکده، حجج اسلام  آقایان دکتر معلمی و فیروزجایی  از اعضای بیرونی و آقایان دکتر دانش، دکتر سوری و دکتر کرباسی از اعضای داخلی پژوهشکده برگزار شد. در این جلسه چهار کتاب «‌علم دینی، امکان‌ها و چالش‌ها»، «‌نقد طبیعت‌گرایی علمی»، «استخراج، تحلیل و ارزیابی مدل‌های  اجتهادی در روش‌شناسی تولید علوم انسانی اسلامی» مربوط به همایش علم دینی و گروه فلسفۀ اخلاق و کتاب «جاودانگی بر پایۀ داده‌های عام عقلی» مربوط به همایش جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت و گروه فلسفه پس از بررسی و ارزیابی‌ کتاب‌های فوق با چاپ و نشر آنها موافقت کردند.

همچنین اعضا در مورد طرح‌نامه ویژۀ کرسی‌های نوآوری با عنوان «نظریه‌پردازی متن‌اندیش در مدرسۀ کلامی کوفه» از آقای دکتر اکبر اقوام کرباسی پس از استماع توضیحات ایشان، آن را کامل ندانسته و مقرر کردند که اصلاحات مطرح‌شده در جلسه انجام شود و طرح در جلسۀ بعدی شورا دوباره ارائه گردد. 

   

منبع:

تاریخ خبر: 1399/3/31 شنبه
تعداد بازدید کل: 134 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

پربازدید‌ترین مطالب

مطالب مرتبط

پربازدید‌ترین مطالب

مطالب مرتبط
بيشتر
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 135
بيشتر

آدرس: قم - میدان شهدا - خیابان معلم  پژوهشگده فلسفه و کلام
تلفن: 371160 - 025  داخلی 1388
ایمیل: phil.theo@isca.ac.ir

بيشتر
بيشتر
بيشتر
سه‌شنبه 4 ارديبهشت 1403 13:47:29
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پژوهشکده فلسفه و کلام
مجری سایت : شرکت سیگما