به سوی اخلاق
به همت گروه فلسفه اخلاق پژوهشکده فلسفه و کلام برگزار شد کتاب به سوی اخلاق توحیدی منتشر شد. کتاب به سوی اخلاق توحیدی به قلم حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدعلی مبینی، عضو هیئت علمی پژوهشکدۀ فلسفه و کلام اسلامی، از سوی نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی روانه بازار نشر گردید.

به همت گروه فلسفۀ اخلاق پژوهشکدۀ فلسفه و کلام اسلامی منتشر شد.

کتاب به سوی اخلاق توحیدی به قلم حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدعلی مبینی، عضو هیئت علمی پژوهشکدۀ فلسفه و کلام اسلامی، از سوی نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی روانه بازار نشر گردید. در این کتاب نویسندۀ محترم اخلاق توحیدی را با زبانی روان برای مخاطبان جوان معرفی کرده است. کتاب در 175 صفحه و در شمارگاه 400 نسخه و به قیمت 350000 ریال تقدیم علاقه‌مندان شده است.
نویسنده در معرفی کتاب آورده است:
کتاب به سوی اخلاق توحیدی کتابی است که برای مخاطبان جوان به زبانی روان اخلاق توحیدی را معرفی، ارزش و اهمیت آن را بازگو و نکات مقدماتی برای حرکت در مسیر اخلاق توحیدی را بیان می‏کند. سؤال اساسی این است که اخلاق توحيدي چيست، چه آثاری به دنبال دارد و برای این‏که بتوانیم اخلاق توحیدی را در خود و در جامعه ایجاد و تقویت کنیم و سطح خود را در این زمینه بالا ببریم، چگونه بايد عمل كنيم؟ مطالبی که در این کتاب بیان می‏شود نکاتی است که دانستن آن‏ها برای هر کسی که می‏خواهد اخلاق خود را بهبود بخشد لازم است.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

پربازدید‌ترین مطالب

مطالب مرتبط

پربازدید‌ترین مطالب

مطالب مرتبط
بيشتر
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 276
بيشتر

آدرس: قم - میدان شهدا - خیابان معلم  پژوهشگده فلسفه و کلام
تلفن: 371160 - 025  داخلی 1388
ایمیل: phil.theo@isca.ac.ir

بيشتر
بيشتر
بيشتر
سه‌شنبه 4 ارديبهشت 1403 13:47:29
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پژوهشکده فلسفه و کلام
مجری سایت : شرکت سیگما